Nieuwsbrief van de Veenendaalse Bridgevereniging

Algemene ledenvergadering op maandag 29 april 2019

Het bestuur nodigt alle leden uit tot het bijwonen van de 11e Algemene Ledenvergadering op maandag 29 april 2019 in Aller Erf, aanvang 19.30 uur.

Het bestuur verzoekt u vriendelijk om de agenda met bijlagen (die in PDF-formaat met deze nieuwsbrief wordt meegezonden) ter vergadering mee te brengen (eventueel digitaal). Na afloop zal er gespeeld worden om de Bert Komduurbeker. U kunt allen aan de drive deelnemen als u de gehele vergadering hebt bijgewoond. U dient u daartoe voor aanvang in te schrijven op de presentielijst.

Namens het bestuur,

Joke Zeegers, secretaris

Voorstellen voor de ALV (conform artikel E.2 van ons Huishoudelijk Reglement)

Voorstellen voor de agenda van de jaarvergadering, ook die met betrekking tot benoeming van leden van het bestuur en commissies, kunnen door leden worden gedaan. Voorstellen voor de agenda van de jaarvergadering door leden dienen uiterlijk 15 april 2019 schriftelijk bij het bestuur te worden ingediend. Het bestuur is verplicht tijdig ingediende voorstellen op de agenda te plaatsen; het is bevoegd, maar niet verplicht, niet tijdig ingediende voorstellen alsnog op de agenda te plaatsen. Uiteraard worden geagendeerde voorstellen ten spoedigste te uwer kennis gebracht.

Laatste zitting viertallencompetitie is volgende week maandag (8 april 2019)

Ongetwijfeld ten overvloede herinneren wij u eraan dat volgende week de laatste twee wedstrijden in de interne viertallencompetitie worden gespeeld. U dient bij verhindering zelf te zorgen voor vervanging – vervangers hoeven geen lid te zijn van onze vereniging, dus u kunt iedereen vragen die u maar kent! Laat wel altijd even weten dat u wordt vervangen en door wie….

Nieuw op de uitslagensite: categorie├źn

Omdat de resultaten van onze clubavonden op de uitslagensite niet meer worden gegroepeerd in competitie-blokken is de lijst met uitslagen wel erg lang aan het worden. Om het zoeken te vergemakkelijken zijn de uitslagen van een categorie voorzien. In een drop-down box (rechtsboven) kunt u nu selecteren of u de uitslagen van maandagavond, woensdagmiddag of donderdagavond wilt zien. Een vierde categorie is ‘overig’. Als u een van deze selecties kiest worden die uitsluitend getoond. (In ‘overig’ vindt u bijzondere drives zoals het lustrum, Innerwheel, De Blink en de cursistendrives).