Nieuws van het bestuur

Bestuur benoemt nieuwe vertrouwenspersonen

Zoals bekend heeft onze vereniging vertrouwenspersonen. Bij hen kunt u terecht met alle vragen en opmerkingen die betrekking hebben op de VBV. Voor onderwerpen die u niet aan de grote klok wilt hangen of als u iets opvalt binnen onze VBV, waarvan u vindt dat dit ongepast is, bent u bij hen aan het goede adres. Zij zullen uw opmerkingen strikt vertrouwelijk behandelen en de beste weg zoeken die naar een goede oplossing leidt.

Dick Mous heeft deze functie samen met Cees Hoogendijk jarenlang uitgeoefend. Aangezien Dick recent zijn functies heeft neergelegd, was het zaak  om een vervanger te zoeken. We zijn Dick heel dankbaar voor alles wat  hij voor de VBV gedaan heeft.

We prijzen ons als Bestuur gelukkig dat we de leden Astrid Pagels en Hans Kroon bereid hebben gevonden om de taak als vertrouwenspersoon op zich te nemen, terwijl ook Cees Hoogendijk beschikbaar blijft.

U vindt de contactgegevens van de vertrouwenspersonen op onze websites, https://veenendaalsebridgevereniging.nl onder het hoofdje ‘over de club’ en dan ‘commissies’ of via https://www.nbbclubsites.nl/club/2071/commissies.