Lustrumfeest V.B.V. d.d. 2 februari 2019

Om half twaalf was het een drukte van belang bij de entree van het restaurant “ de drie zussen”. Vol spanning werd uitgekeken naar  het feest dat ons zou worden voorgeschoteld. Ook nieuwsgierig naar de bridgepartner die ons bij loting zou worden aangewezen. Alles liep op rolletjes en de tafels waren met kleuren, cijfers en letters  -overeenkomstig de indeling van de bridgers – duidelijk aangegeven.

Van de overvloedige en smaakvolle lunch werd door de leden met volle teugen genoten. In een ontspannen sfeer zat iedereen daar heerlijk van te genieten. Door de vriendelijke en voortreffelijke bediening werden  de nodige drankjes rondgebracht.

Wat een geweldige organisatie ! Heel terecht dat de trotse voorzitter de feestcommissie en zij die aan deze drive hadden meegewerkt hartelijk dankte.

Het bridgen verliep in een heel gezellige sfeer en er werd zelfs een tussenstand bekend gemaakt. Leuk om te spelen met leden die je in de competities niet altijd tegen komt.

Tijdens de verloting waren de loten op de tafels uitgelegd voor een beter overzicht en keek iedereen hunkerend naar de mooie prijzen welke beschikbaar waren gesteld. Jammer dat de geluidsinstallatie iets te wensen overliet, maar daar tilde  men niet te zwaar aan in deze feestelijke stemming.

Op het einde van de dag zorgde de troubadour voor de nodige ontspanning met bekende melodieën en liedjes en waren vele leden  op de dansvloer daarvan aan het genieten.

Veel lof voor de organisatie. Kijken nu al vooruit  naar het volgende lustrum. Met vriendelijke groeten : Jan Beentjes.